Cybertron.CA - Canadian Transformers News and Discussion
Go Back   Cybertron.CA - Canadian Transformers News and Discussion

View Single Post
Old 04-09-2013, 05:29 PM   #15
Slave
Energon
Slave's Ebay Auctions
Slave's Avatar
Join Date: May 2007
Location: Montreal, Hochelag, Quebec
Posts: 849
Re: Slave's CHOGOKIN ROBO KING MICKEY & FRIENDS Review

Quote:
Originally Posted by Buhawi View Post
Just saw your vid. Merci chef!

Les ports pour les bras sont supportes par des tres petit morceaux de plastique. Le jouet n'est vraiement pas bien concu. J'imagine qu'on jouera pas trop avec. c'est dommage. J'aurais aimer partager mon obessession pour les combiner avec mes enfants.

The transformation for some of them probably doesn't pass through North American sensibilities. I wonder if the transformation is some kind of sick fanservice to the serve the community this is intended for.
B'ah les petit morceaux de plastique en faite front Grandement la job. Les bras complets sont soutenue par les pieds de Mickey. Les petits bout de plastique, celui je mentionne qui a pété, lui jouais plus le role de "stabilisateur" du pied... pour pas que le pied bouge ou tombe en angle et donne l'impression d'un bras disloqué hehe ;-) Mais le petit bout de plastique, un coup inséré dans le pied, c'est super solide jai aucunement peur de le pété... jai plus peur de brisé les pattes de donald ou daisy, que le joint de rotation est hyper soldie, mais que tu dois bouger pas mal pour la transformation.

And yeah... lots of crotch manipulations to be done specially for Minnie & Mickey haha
__________________

Last edited by Slave; 04-09-2013 at 05:32 PM. Reason: messed up typos..
Slave is offline   Reply With Quote
 
Transformers Shopping







Donate to Cybertron.ca
Donations keep this site running, thanks for your support. More details here.

Powered by vBadvanced CMPS v3.2.3

All times are GMT -4. The time now is 03:29 AM.



Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.